Teatre, dansa i arts escèniques
Sota la catifa, de Teatre Gaudí
El Vendrell | Teatre Àngel Guimerà | 07-04-2018
En una habitació d’un luxós hotel, Medina, considerat el degà dels detectius de Catalunya, jeu a terra, moribund.
Hores després, David, Toni i Àlex, tres col•legues detectius del Medina, van a buscar-lo i troben la seva habitació buida però regirada, com si hi hagués hagut una baralla. A partir d’aquí intentaran esbrinar què ha passat.
En la seva feina diària estan acostumats a trobar la porqueria que la gent té sota la catifa, però aquesta nit els tocarà netejar la seva.
Autor: Jordi Calafí i Alexis García Pérez
Direcció: Òscar Molina
Intèrprets: Ramon Godino, Raül Tortosa, Jordi Cadellans i Òscar Jarque
Producció: Teatre Gaudí
Lloc i adreça de l'acte
- El Vendrell
- Teatre Àngel Guimerà
- Carrer Sant Jordi 9
- 8:30 pm - 10:00 pm
Informació de contacte
- Organitza: Ajuntament del Vendrell
- 13€ - 17€
- 977 66 56 84
- http://www.tagelvendrell.cat
- info@tagelvendrell.cat
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.