Cinema i vídeo
Cicle Gaudí: La Llamada
Vilanova i la Geltrú | Teatre Principal | 22-02-2018
Bernarda, una monja nouvinguda, vol salvar el campament amb la seva cançó, “Viviremos firmes en la fe”.
La Germana Milagros, una jove amb dubtes, recorda com li agradava Presuntos Implicados.
I la María i la Susana, dues adolescents castigades, tenen un grup que es diu Suma Latina. Però des que Déu se li apareix a la María una nit, tot està canviant.
I és que a Déu li encanta Whitney Houston.
La Llamada és una epopeia en clau Disney amb actuacions musicals que segueix el desenvolupament d’una comèdia romàntica, però transcendeix i juga amb tots aquests gèneres per acabar sent un cant a la llibertat i al primer amor.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Teatre Principal
- rambla Principal, 4
- 20:30 h
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.