Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Presentació del llibre “Cómo ganamos el proceso y perdimos la república” de Josep Martí Blanch

Vilanova i la Geltrú | Foment Vilanoví | 10-05-2018

Presentació del llibre “Cómo ganamos el proceso y perdimos la república” de Josep Martí Blanch

El llibre Cómo ganamos el proceso y perdimos la república és un relat documentat de moltes decisions polítiques que s’han pres fins al dia d’avui. El seu autor és un testimoni privilegiat des de l’interior del procés sobiranista, que aporta claus noves per comprendre els esdeveniments que han sacsejat el país.

Josep Martí Blanch, periodista i consultor, va exercir com a secretari de Comunicació del Govern de Catalunya des del febrer del 2011 fins al gener del 2016, durant la presidència d’Artur Mas. En el seu llibre, explica diversos episodis del procés viscuts des de la seva responsabilitat institucional. En aquesta obra, també trobem l’anàlisi documentat de fites posteriors, de l’etapa Puigdemont, com el referèndum de l’1 d’octubre, la DUI, l’aplicació del 155 i les eleccions del 21 de desembre. A diferència d’altres llibres sobre el procés, aquest volum il·lumina angles poc coneguts d’un període històric que encara és obert.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!