Fires i festes
IV Fira Contraban i Fira de la Pagesia de Cunit
Cunit | Diferents indrets | 19-05-2018
Durant tot el dia hi haurà diferents activitats repartides per diferents racons del centre del municipi com activitats infantils, exhibició de cotxes i motos d’època… Es preveu que, com ja és habitual, els visitants puguin tastar tapes temàtiques que oferiran establiments de restauració del centre.
10h. Inici de la fira amb les diferents parades d’artesans ubicades pels diferents carrers del nucli antic.
11h – 20h. Exposició de cotxes i motos d’època a la Plaça Santiago Rusiñol
11h – 14h. Activitats, jocs infantils i ponis a la Plaça Catalunya
12h. Estrena del documental “La Pagesia a Cunit” i projecció del documental “El Contraban a Cunit” a la sala d’actes del casal municipal.
12h. “Harmonicus”. Descobreix els sons i els ritmes tocant l’harmònica. Plaça Catalunya
13h. Cercavila musical pels carrers del nucli antic.
13h – 14h. Maridatge amb diversos restauradors de Cunit i vins de la D.O. Penedès a la sala d’actes del casal municipal. Places limitades. Activitat gratuïta amb reserva prèvia al telf 977 67 47 77 o a turisme@cunit.cat
17h – 20h. Activitats, jocs infantils i ponis a la Plaça Catalunya
18h. Segona projecció dels documentals a la sala d’actes del casal municipal
18h – 19h. Espectacle de màgia a la Plaça Catalunya (per a grans i petits)
19h – 20’30h. Actuació musical a càrrec dels alumnes de l’Escola de Música Contrapunt de Cunit.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.