Teatre, dansa i arts escèniques
El Teatre Principal acull un espectacle solidari contra la mort sobtada
Vilanova i la Geltrú | Teatre Principal | 08-06-2018
La companyia ETC homenatjarà el jove actor Josh Mills amb una obra escrita per ell dirigida a famílies i alumnes de primària
El teatre vilanoví serà escenari d’una representació solidària contra la síndrome de mort sobtada per arítmia (SADS). La iniciativa sorgeix arran de la mort d’un dels pilars d’aquesta companyia garrafenca, amb més de 25 anys d’història. El passat mes de març, l’actor, director i escriptor Josh Mills, anglès i afincat a Sitges, va morir amb només 28 anys mentre feia esport per la platja de Sitges.
Al Regne Unit, cada setmana moren 12 persones de menys de 35 anys a causa del SADS; i a Catalunya, afecta cada any a 3500 persones. A la seva memòria i per recaptar fons contra aquesta dolència tan desconeguda, la companyia ha decidit tornar a representar una de les obres que ell havia escrit, i que ja s’havia fet al llarg de la temporada per a escolars de primària de Catalunya i d’altres països europeus com Bèlgica, Holanda, Portugal, França i Suècia. L’obra escollida és “The Curious Adventures of Jack Todd”, la història d’un noi nàufrag que viu a una illa deserta, una comèdia participativa amb actors nadius anglesos d’una hora de durada i dirigida a famílies i alumnes d’escola primària.
Tot el que es recapti es destinarà a la recerca pel SADS, a través de la BHF (British Heart Fundation), a una campanya que han iniciat els pares d’en Josh. L’entrada és gratuïta però es farà taquilla inversa (cadascú podrà aportar voluntàriament el que consideri oportú).
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Teatre Principal
- Rambla Principal 4
- 19h.
Informació de contacte
- Organitza: La companyia ETC
- https://www.facebook.com/events/1655363584582532/
- info@englishtheatrecompany.com
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.