Agenda del Penedès

Música, concerts, balls

Roger. Mas Parnàs

Vilafranca del Penedès | 04-11-2018

Roger. Mas Parnàs

Roger Mas encarna com ningú el prototip del cantautor: agermanar música i poesia, autoria i interpretació, però també novetat i tradició. Ho demostra a cada disc, reinventant-se en trobador incipient, crooner de cobla, artista tel·lúric, bluesman rutilant, estrella del pop i rapsode profund.

Ara, amb una veu en plena maduresa, se’ns endú de viatge al Parnàs, al jardí dels poetes, on insisteix a emocionar-nos amb les veus dels altres i músiques noves. Cançons pròpies i poemes que ha musicat d’autors tan diversos com Torquato Tasso, Amadeu Vidal i Bonafont, Toni Gol i Roca, Miquel Martí i Pol, Joan Maragall, Salvador Espriu o Eulària Anzizu.

Fitxa artística:
Veu i guitarres Roger Mas
Contrabaix Arcadi Marcet
Piano, Rhodes i sintetitzador Xavier Guitó
Dilruba, viola, flautes i percussió  Míriam Encinas Laffitte

Espectacle emmarcat en la programació d'adults. Consulteu les condicions d'accés a les sales per a menors.

Per saber-ne més
Exposició de llibres i discografia de Roger Mas del 29 d'octubre al 10 de novembre a la Biblioteca Torras i Bages.

Durada: 1h 30min

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte

  • Preu anticipada: de 16,00 € a 20,00 € Preu taquilla: de 18,00 € a 22,00 €

T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!