Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Tribuna Vilanova a càrrec de Elisenda Paluzie

Vilanova i la Geltrú | Foment Vilanoví | 14-11-2018

Tribuna Vilanova a càrrec de Elisenda Paluzie

Dins l’àmplia producció científica destaca la implicació en diversos projectes de recerca i la seva  aportació publicant articles en revistes de gran rellevància científica com és ara Journal of Economic Geography, Journal of Regional Science, Regional Studies, Papers in Regional Science, Spanish Economic Review i Cliometrica, entre d’altres. També ha publicat articles sobre el dèficit fiscal de Catalunya i el sistema de finançament autonòmic. Ha escrit sobre la viabilitat econòmica de Catalunya i el 2014 va publicar el llibre Podem! les claus de la viabilitat econòmica de la Catalunya independent, editat per Rosa dels Vents; l’obra va ser premiada amb el XIV Premi Catalunya d’Economia, concedit per la Societat Catalana d’Economia, filial de l’Institut d’Estudis Catalans el novembre del 2015.

Destaca la seva trajectòria com activista, valenta i combativa, impulsant el 2006 la plataforma independentista Sobirania i Progrés. Va ser membre de la comissió internacional de la Coordinadora Nacional de la Consulta sobre la Independència i de Barcelona Decideix. Del 2008 al 2012 va militar a Esquerra Republicana de Catalunya, on impulsà el corrent crític Esquerra Independentista.

El 17 de març de 2018 va rebre 5.062 vots en les eleccions al secretariat nacional de l’Assemblea Nacional Catalana de manera que fou la candidata amb més suport. El 24 de març va ser escollida pel secretariat nacional com a presidenta de l’entitat per substituir Jordi Sánchez.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!