Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Presentació del llibre "Ponts d'aigua", de Joan Pasqual

Sant Sadurní d'Anoia | 14-11-2018

Presentació del llibre

Els poemes que acompanyen les il·lustracions estan signades per autors de la talla de Carles Duarte, Rafael Vallbona, Sònia Moll, Sílvia Romero i Montse Assens.
Els drets del llibre es destinaran a la fundació Pro Activa Open Arms, que treballa per millorar la situació de les persones refugiades.

Aquest llibre és un relat poètic i pictòric sobre les migracions, el trànsit de persones, voluntats, idees i sentiments que ens han de dur al lloc somiat i desconegut a través dels ponts d´aigua tangibles o imaginaris. Entenc l´art com la creació d´una obra que expressa allò que l´ésser humà desitja exterioritzar amb la seva imaginació i els seus sentiments mitjançant paraules, formes, sons i colors. L´art ha generat tendències, utopies i també especulació per part de les estructures del poder econòmic que han bastit de dubtes la seva essència. L´art ha d´evolucionar, adoptar unes pautes de proximitat i transformar el seu llenguatge visual en un art més participatiu i de compromís amb la societat i amb les arrels de l´humanisme per mitjà de la reflexió creativa que ens aporti emoció i commoció.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!