Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Tertúlia: República i pagesia

Vilanova i la Geltrú | La Unió | 01-12-2018

Tertúlia: República i pagesia

Parlarem de l'activisme pagès, del catalanisme pagès, del republicanisme pagès, amb la Montserrat Tura, autora del llibre "República pagesa", publicat per l'Editorial Pòrtic, i amb la Isabel Vidal, cap de la sectorial de la vinya i el vi del sindicat dels Joves Agricultors i Ramaders de Catalunya (JARC).

Presentarà i moderarà la tertúlia el Josep Maria Flores, periodista.

L'organització va a càrrec de La Unió Vilanovina. Col·laboren en aquest Tertúlia la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i l'editorial Pòrtic.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!