Música, concerts, balls
Alba Carmona debuta en solitari després del seu pas per Las Migas
Vilafranca del Penedès | Claustre dels Trinitaris | 07-06-2019 20:30 h.
"Un camino musical en el que tengo puesto todo mi corazón y cariño"
Estudiosa de la música d'arrel, Alba Carmona s'ha mogut durant anys entre els sons de les diferents músiques populars i la música moderna.
Les experiències al llarg de divuit anys en la música amb Perico Sambeat, Carlos Saura, Chano Domínguez, Mauricio Sotelo o Las Migas, el pas del temps i les emocions de la seva recent maternitat li han provocat la necessitat d'expressar-se per primera vegada amb veu pròpia.
Les paraules no només ens defineixen, també ens construeixen. Ens fan les persones que som. Estem fets de les paraules que ens brollen. I les d'Alba Carmona són moltes.
Alba és camí i poesia. És arrel i veritat. Tradició i estètica. Però també, com l'art, és necessitat i retrobament, redescobriment i començament.
El guardonat guitarrista flamenc Jesús Guerrero té al seu currículum col·laboracions amb noms com Miguel Poveda, Niña Pastori, Carmen Linares i Rocío Márquez, entre d'altres, i és considerat per la crítica una de les grans revelacions de la música espanyola actual.
Fitxa artística:
Veu Alba Carmona
Guitarra Jesús Guerrero
Espectacle emmarcat en la programació d'adults. Consulteu les condicions d'accés a les sales per a menors.
Durada: 1h i 10 min
Lloc i adreça de l'acte
- Vilafranca del Penedès
- Claustre dels Trinitaris
- Carrer de Sant Pere, 3
Informació de contacte
- Organitza: Ajuntament de Vilafranca del Penedès
- 15 €
- 93 817 53 29
- http://espectacles.vilafranca.cat/
- auditori@vilafranca.cat
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.