Música, concerts, balls
Carme Canela & Joan Monné, en concert
Vilafranca del Penedès | 16-03-2019
Carme Canela i Joan Monné comparteixen projectes des de fa molts anys. Les seves carreres en el món del jazz han transcorregut paral·lelament des de la participació de Canela com a artista convidada en el primer disc del Joan Monné Trio, "Son Song", l'any 1995, que obriria pas a la formació d’un quartet amb el que van gravar "Introducing Carme Canela & Trio", "Iris" i "Granito de sal".
En tots aquests anys, els concerts amb el quartet s'han vist alternats amb actuacions en format més íntim, a piano i veu. Només era qüestió de temps que els dos artistes apostessin, un dia, per gravar un disc a duet. Per a fer-ho, han decidit treballar un repertori assentat en un dels terrenys on se senten més còmodes i on expressen tota la seva sensibilitat: les balades.
Així doncs, en el seu primer projecte en aquesta formació, Carme Canela i Joan Monné ens presenten un grapat de standards del cançoner americà, amb clàssics de George Gershwin o Cole Porter, però també amb composicions de Thelonious Monk o Duke Ellington.
Entrada: 12€
Reduïda: 10€
Socis, gratuït
Alumnes Escola de Municipal de Música, menors 18 anys: 5€
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.