Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Vinyet Crivillés Saumell presenta Un tros de cel

Vilafranca del Penedès | Centre Artístic Penedès L’Agrícol | 29-03-2019

Vinyet Crivillés Saumell presenta Un tros de cel

El llibre Un tros de cel és el viatge iniciàtic d’un adolescent rebel que necessita retrobar-se a sí mateix i saber què hi fa en aquest món, per això li cal sortir de la pressió familiar, d’un ambient que no suporta més, per saber que hi ha una altra persona dins seu que l’empeny amb força cap a la joventut i la maduresa. Però no només això, el llibre és un mar de sensibilitat i d’art al costat de la recerca de diferents ciutats que descobrirà en aquest periple. La facilitat de l’autora per moure’s en el camp de la música i de la literatura universal, donen una mirada àmplia a la novel·la, que més que una autora jove ens fa pensar en una dona del Renaixement, com Christine de Pizan, o Isabel de Villena, que des de molt aviat van trobar en l’art de l’escriptura una manera de fer arribar la sensibilitat al món.

L’autora d’Un tros de cel,  Vinyet Crivillés Saumell, té dinou anys i viu a Subirats. Actualment cursa el primer any d'Estudis Literaris a la Universitat de Barcelona. A més a més de la seva afició per escriure relats, ha cursat també dotze anys de llenguatge musical i cant, cosa que la va portar a aprendre a tocar el violoncel i també l'ukelele de forma autodidacta.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!