Excursions, sortides
Els mercats històrics de Vilanova i la Geltrú
Vilanova i la Geltrú | Plaça del Pou | 06-04-2019 11:00 h.
El recorregut ens desvetllarà entre d’altres curiositats els productes que es varen començar a vendre, els llocs dels principals emplaçaments on es feien les transaccions d’alguns aliments, com la Plaça Major o Plaça de les Verdures, i la construcció entre d’altres de la Peixateria Vella, l’interior de la qual visitarem.
ARC gestió cultural us ofereix una visita per conèixer la història dels mercats de la ciutat de Vilanova i la Geltrú. Des dels seus inicis, amb la concessió del dia de mercat al segle XIV quan Vilanova encara formava part del terme del Castell de Cubelles, fins al projecte i execució del que avui dia és el Mercat del Centre.
Places limitades: 25 persones.
Cal reserva prèvia al 639868491 (Jordi) o bé enviant un correu electrònic a info@arccultural.cat , indicant el nombre de persones.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Plaça del Pou
- Plaça del Pou
Informació de contacte
- Organitza: ARC gestió cultural
- 7 €
- 639868491
- info@arccultural.cat
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.