Conferències, col.loquis
III Jornada de Salut Comunitària UDACEBA
Vilanova i la Geltrú | Neàpolis | 05-04-2019 09:00 h.
Enguany, la jornada s’ha titulat “De la consulta al barri”, i pretén ser un punt de trobada per diferents professionals de l’àmbit de la salut i social d’arreu del territori per compartir experiències i avançar cap a una visió salutogènica en l’abordatge de la salut.
La primera part de la jornada es realitzarà a Neàpolis on s’exposarà la situació actual de la salut comunitària a Catalunya. Hi intervindran ponents que parlaran sobre gestió de projectes locals, la xarxa AUPA i el projecte COMSALUT, que actualment son la referencia a nivell estatal dels programes de salut comunitària.
La segona part es realitzarà al CC La Geltrú- Salvador Massana i es dividirà en 2 parts. La primera es titula “Projectes que il·lusionen!” on s’explicaran diferents projectes que s’estan implementant a Catalunya i que poden servir de punt de partida per altres equips per començar a treballar en salut comunitària. La segona es titula “Plorem o ens movem?” on s’abordaran les dificultats que suposen la implementació d’activitats en salut comunitària als àmbits de treball i estratègies per solucionar-les.
S’espera una presencia de més de 100 professionals d’arreu del territori d’àmbits ben diversos, com d’equips d’atenció primària, serveis socials, salut pública, metgesses i infermeres residents en formació de l’especialitat familiar i comunitària.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.