Agenda del Penedès

Fires i festes

Primera gala SopART

La Granada | restaurant Sumoll | 14-06-2019 20:00 h.

Primera gala SopART

La música en format acústic i l´humor formaran part del menú en una vetllada en què també es podran escoltar veus reconegudes del país compromeses amb el projecte.
És una ocasió única per compartir taula amb els nostres sopartistes i padrins Pilar Rahola, Lluís Llach, Antoni Bassas, Artur Mas i Óscar Camps entre d’altres. Més de 20 personalitats del país ens acompanyaran en una nit que conduiran els directors i presentadors de la Segona Hora de RAC 1 Quim Morales, Xavier Pérez Esquerdo i Jordi Ramoneda,
Els 200 comensals, no només estaran gaudint d’una experiència única sinó que contribuiran amb la seva reserva a recollir fons pel PROJECTE INVULNERABLES que a través de la Fundació del Convent Santa Clara destinarà els diners a la lluita contra la pobresa infantil. 

Lloc i adreça de l'acte

  • La Granada
  • restaurant Sumoll
  • Carretera de Sant Sadurní, km 8

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!