Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Vicenç Villatoro presenta el darrer llibre de Joan Bosch

Vilafranca del Penedès | L'Agrícol | 03-10-2019 19:30 h.

Vicenç Villatoro presenta el darrer llibre de Joan Bosch

Recent novetat d’aquest Sant Jordi, “Dels dos costats de l’oceà” ja va ser presentat per Villatoro el passat mes de juny a la Llar del Llibre, al barceloní Passeig de Gràcia i s’esperava aquesta presentació a Vilafranca. El volum aplega propostes de ficció del nostre entorn i altres referides a l’espai americà, tots ells en llengua catalana i fent referència sovint a costums i valors que traspassen fronteres i situen en el cor de la narració temes com la música, la dansa, l’amistat o l’amor. En el pròleg la professora Margarita Bartolomé Pina, catedràtica de la Universitat de Barcelona, remarca justament aquests dos entorns i els ponts d’unió –presents igualment en la imatge de la portada- entre una i altra banda de l’Atlàntic en el que valora com a una aportació de l’autor que, en enriquir-se incorporant experiències i llenguatges quer són nous sabors de l’Amèrica Llatina fa possible “un mestissatge pastat amb amor i des de l’estima mútua”.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!