Altres
Un vermut al paral·lel vilafranquí
Vilafranca del Penedès | 15-03-2020 12:00 h.
Aquest diumenge i el tercer diumenge de cada mes, el Casal de Vilafranca organitza la visita guiada “Un vermut al paral·lel vilafranquí”, un recorregut per la història de l’entitat a càrrec de l’historiador Marc Jobani.
Aquest diumenge 15 de març a les 12:00, el Casal de Vilafranca realitzarà la visita guiada “Un vermut al paral·lel vilafranquí”.
La visita, que explica els lligams del Teatre Casal amb el vermut i el paral·lel entre d’altres curiositats, es realitza a càrrec de l’historiador Marc Jobani de forma continuada el tercer diumenge de cada mes i és oberta a tothom.
Les places són limitades i, per tant, cal fer una inscripció prèvia trucant al Casal: 93 890 12 48 o bé acudint a les oficines de l’entitat de 17:00h a 20:00h. Un cop feta i confirmada la inscripció, el punt de trobada serà a les 12:00h al vestíbul del Teatre Casal.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.