Agenda del Penedès

Excursions, sortides

Capvespres a Sant Pau

Vilafranca del Penedès | 13-06-2020 19:00 h.

Capvespres a Sant Pau

L’itinerari comença al camí de Pacs o dels Pegats, a les 19h, i arriba fins a l’ermita de Sant Pau. Durant el recorregut, es podran veure les vinyes en tota la seva esplendor, s’ensenyaran els usos i propietats de les plantes remeieres que s’hi poden trobar i s’explicarà quins animals habiten la muntanya, i com es pot detectar la seva presència.

Un cop dalt de la muntanya, s’entrarà a la sala del mirador, l’espai on havia viscut l’últim ermità i es podrà fer un viatge en el temps, alhora que es contempla la vista panoràmica de la ciutat.

La tornada es farà mentre es va ponent el sol i s’arribarà Vilafranca a les 21h aproximadament.

La visita té un cost de 6'50€, i és gratuïta per a menors de 4 anys. Per majors de 65 anys, infants d'entre 4 i 11 anys i discapacitats: 50% de descompte. És imprescindible fer la reserva prèvia: www.turismevilafranca.com.

Així mateix, caldrà complir les mesures de seguretat i higiene obligatòries per la COVID19 (portar mascareta de protecció, respectar la distància de seguretat i seguir les instruccions del/de la guia).

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!