Música, concerts, balls
No es país para negras - Sílvia Albert Sopale
Sant Sadurní d'Anoia | Índex | 27-06-2020 21:00 h.
És un espectacle teatral que ens parla de l'exili interior, un monòleg teatral imprescindible en aquest dies on la qüestió racial ocupa les primeres pàgines de l'actualitat. L'actriu Sílvia Albert Sopale posa en escena una obra autobiogràfica per trencar estereotips i canviar mentalitats.
Nascuda l'any 1976 a Sant Sebastià, és una nena negra en una famíla de negres en un país de blancs. L'obra, escrita en primera persona, ens presenta l'actriu i ens convida a reflexionar sobre temes com el racisme, la sexualitat de la dona negra i la construcció de la identitat.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.