Activitats esportives
Cursa Solidària Arts i Natura
Vilanova i la Geltrú | 03-10-2021 10:00 h.
El Consell Comarcal del Garraf i el Consell Esportiu del Garraf organitzen la Cursa Solidària Arts i Natura, que tindrà lloc el 3 d’octubre dins la programació de l’Arts i Natura Festival de la Masia d’en Cabanyes, i anirà en benefici de l’entitat Autisme amb Futur.
Aquesta proposta està emmarcada en el conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal del Garraf i el Consell Esportiu del Garraf a través del qual es dona suport a l’organització d’activitats esportives de lleure als diferents municipis de la comarca.
Cursa Solidària Arts i Natura
Es tracta d’una activitat familiar i solidària, en el marc natural i singular de la Masia d'en Cabanyes. La cursa s’organitzarà per categories d’edats i es farà per parelles d'un adult i un infant, independentment del parentiu. El recorregut és gairebé pla en la seva totalitat i transcorre per pista de terra del bosquet de la Masia d’en Cabanyes.
L’aportació és de 4 € per parella que s’hauran d’abonar per transferència bancària. Tota la recaptació anirà destinada a Autisme amb Futur, una entitat formada per famílies de les comarques del Garraf i del Penedès amb fills i filles diagnosticats amb trastorn de l’Espectre Autista.
Les inscripcions per a participar en la cursa s’han de fer al web del Consell Esportiu del Garraf http://www.cegarraf.cat, fins les 12 del migdia del divendres 1 d’octubre.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.