Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

desCONEGUTS amb el biòleg i escultor vilanoví Ramon López

Vilanova i la Geltrú | 01-12-2021 19:00 h.

desCONEGUTS amb el biòleg i escultor vilanoví Ramon López

El primer desCONEGUT que ens proposa descobrir Òmnium Garraf és Ramon López, biòleg i escultor vilanoví, fundador de Quagga Associats, taller de creació d’escultures hiperrealistes d'animals i de figura humana, amb finalitats artístiques, didàctiques i/o divulgatives. Ens agradarà que ell sigui el primer d’una llarga sèrie de convidats que ens portin a conèixer altres desCONEGUTS en altres espais de la nostra comarca. 

La pandèmia de COVID ha posposat la data de l’estrena d’aquest projecte, però finalment tindrà lloc el dimecres 1 de desembre, a les 7 de la tarda, al Foment Vilanoví, i comptarà amb la presència del desCONEGUT, Ramon López, acompanyat del biòleg i reporter Pere Renom i del periodista Xavier Capdevila, que conduirà l’acte.

L’accés serà amb entrada lliure fins a omplir l’aforament i no caldrà fer reserva per assistir-hi. Recordem que serà obligatori l’ús de la mascareta a l’interior del recinte.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!