Agenda del Penedès

Exposicions

Calvari 2022

Vilafranca del Penedès | 08-04-2022 09:00 h. fins 18-04-2022

Calvari 2022

En el diorama d'aquest any es recrea l’entrada de Jesús a Jerusalem el Diumenge de Rams, i compta amb figures del taller barceloní Germans Castells.

El diorama es pot veure en els horaris d'obertura de la Basílica, els dies feiners i dissabtes de 9 a 1 del migdia i de 2/4 de 7 a 3/4 de 9 del vespre. També es pot veure els dies festius d’11 a 1 del migdia i durant la celebració dels actes litúrgics.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!