Agenda del Penedès

Teatre, dansa i arts escèniques

Poldo, al Teatre Casal

Vilafranca del Penedès | 09-04-2022 20:30 h.

Poldo, al Teatre Casal

Posteriorment, a les acaballes de l’any 1938, en aquest mateix prat, s’hi assassinaren vilment quatre joves innocents en plena repressió franquista, esdevenint així l’indret com una fossa de la guerra civil.

Ivan Caelles, l’actor de l’obra, després d'una rigorosa tasca de documentació, elabora aquesta ficció per donar veu a aquestes persones i recuperar així la seva memòria i la de totes les assassinades i enterrades que no han estat identificades. Més enllà d'unes xifres que fan feredat, cada cos és una història que entronca amb una genealogia d'opressió i silenci, que arriba fins als nostres dies. Trencar aquest silenci i fer memòria no és un caprici, és un exercici de memòria històrica imprescindible.

Totes les obres d’aquest cicle tenen un aforament limitat a 150 persones. Tota la informació i  entrades, es poden adquirir a la web del Teatre Casal www.teatrecasal.com o bé a les oficines de l’entitat els laborables de 17:00h a 20:00h i mitja hora abans de l’espectacle a taquilla.

ENLLAÇ D’INTERÈS: https://youtu.be/dmad6qxrxHw

Ivan Caelles

Actualment és membre de la Companyia “La Maula” amb la que tenen actiu l’espectacle “Camins Tancats” la gira del qual s’ha vist interrompuda per la Covid-19 i que va estar en programació a la Sala Versus de Barcelona.

També integrant de la Companyia “Fresquita Monte”s en programació recent al Teatreneu de Barcelona amb l’espectacle “Tu vols un Hàmster?”

Ha format part de diversos curtmetratges com “La última Cena” (2017), “Un Brindis”(2018) i “La Muerte de Oso” (2019) tots ells produïts per l’ESCAC i recentment forma part del repartiment  del llargmetratge “Tros” dirigit per Pau Calpé (2020).

D’origen pallarès, realitza diversos muntatges teatrals amb l’”Aula de Teatre de Lleida” al Teatre Escorxador com “Roberto Zucco” (2014), “Tirant lo Blanc2 (2015), “La gata sobre la teulada de zinc calenta” (2016) i “Hamlet Machine” (2017). Graduat en interpretació a l’Estudi Nancy Tuñon de Barcelona (2017) i realització del Màster d’Interpretació a l’Escola el Timbal de Barcelona (2015).

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!