Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Presentació del llibre “Dones, arbres i poesia” i recital de poesia

Vilafranca del Penedès | 05-05-2022 19:00 h.

 Presentació del llibre “Dones, arbres i poesia” i recital de poesia

La presentació del llibre comptarà amb Margalida Capellà i Marta Pérez Sierra, curadores del llibre, i Anna Ruiz Mestres, autora de l’epíleg, acompanyades d’autores del llibre. El recital poètic comptarà amb les veus d’Anna Gual, Margalida Capellà, Pilar Valero, Isabel Ortega, Marta Pérez Sierra i Teresa Costa-Gramunt.

L’acte es durà a terme el proper dijous, 5 de maig, a les 19h, a la Sala Sara Kirchner, del Centre Artístic Penedès L’Agrícol, organitzat per la secció literària de l’entitat.

“Dones, arbres i poesia” recull 130 dones poetes que s’emmirallen, d’una manera o altra, en la natura i donen valor als arbres com a éssers vius, a través de la paraula. Arbres i poesies, primordials per a la nostra existència, en un intercanvi d’energia tot cercant la llum que ens alimenta. Uneix el coneixement dels arbres, l’estudi de la llengua i la poesia des d’una visió femenina. Són les dones que escriuen sobre els arbres les que s’emocionen, les que imaginen, les que lluiten i s’empoderen, les que es fan natura i respiren aigua i verd.

“Dones, arbres i poesia” recull referents femenins com ara poemes del llibre “Boscana” de Laia Llobera o del llibre “Quatre arbres” d’Empar Sáez, per citar dues poetes actuals com a exemple, al costat de referents literaris femenins consolidats com Maria-Antònia Salvà, Clementina Arderiu, Rosa Leveroni, Cèlia Viñas, Felícia Fuster o Montserrat Abelló.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!