Música, concerts, balls
Monique Makon & OJO - "Back to Amy"
El Vendrell | Auditori Pau Casals | 01-10-2022 20:00 h.
La veu potent de Monique Makon s’uneix a l’Original Jazz Orquestra Taller de Músics per crear Back to Amy, el primer tribut a Amy Winehouse amb una big band a Espanya. Junts l’homenatjaran a través d’un repertori de 12 dels temes més coneguts de la cantant britànica.
El 2019 sorgeix aquesta nova connexió entre la big band i Cabal Musical, el projecte d’innovació social del Taller de Músics, amb la voluntat de vestir a gran escala la veu de Monique Makon, una de les joves talents més prometedores de l’escena de música negra, i que es mou amb comoditat per gèneres com el jazz, el soul i el rhythm-and-blues.
L’Original Jazz Orquestra és la formació més representativa del Taller de Músics, actualment dirigida pel trompetista David Pastor. Amb més de vint anys de trajectòria, una de les seves raons ha estat connectar el jazz amb altres gèneres, convertint-se així en l’interlocutor ideal d’aquell diàleg tantes vegades buscat pel creador. Gràcies a la tasca feta al llarg dels anys, l’OJO té una identitat pròpia i s’ha convertit en una de les orquestres més sol·licitades per artistes i programadors.
Dia: Dissabte 1 d’octubre
Lloc: Auditori Pau Casals
Hora: 20 h
Preu: 20 euros
Preu amb descompte: 15 euros
Més informació: tel.: 689 26 97 67 – a/e: hola@temporada.cat
Lloc i adreça de l'acte
- El Vendrell
- Auditori Pau Casals
- Av. Palfuriana, 34
Informació de contacte
- 20 €
- 977 66 56 84
- info@tagelvendrell.cat
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.