Agenda del Penedès

Fires i festes

I Festival Coma-ruga literària

Vilanova i la Geltrú | 22-04-2023 10:00 h. fins 23-04-2023

I Festival Coma-ruga literària

El I Festival Coma-ruga literària oferirà una oportunitat única per als amants de la literatura per conèixer i conversar amb autors de diferents gèneres literaris i descobrir les seves últimes publicacions. A més, els autores estaran disponibles para signar exemplars dels seus llibres.

Entre els autors que participaran en aquest esdeveniment es troben escriptors de Coma-ruga com Marisol Zafra, autora de la novel·la «La ventana», i Rosa Martínez, autora de la novel·la «Buscando un futuro», El programa d'activitats també inclou concursos de poesia, relat curt i dibuix infantil, així com activitats per a nens.

El I Festival Coma-ruga literària no només ofereix una gran oferta literària, sinó també música en directe. Gissa Granado i l'escriptor i compositor Ángel Caparrós, amb l'acompanyament de María Espada, oferiran actuacions en directe.

Aquest esdeveniment és una oportunitat única per als residents de Coma-ruga i de la comarca del Baix Penedès per gaudir d'un cap de setmana ple de cultura i literatura en un ambient festiu i acollidor. L'entrada és gratuïta i tothom està convidat a participar. 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!