Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

Aturem les guerres

Vilanova i la Geltrú | 18-05-2023 19:00 h.

Aturem les guerres

Previàment a aquest acte es farà una cantada popular per la pau a les 18 h al monument a Francesc Macià de la Rambla de la Pau amb la participació del Cor de la Turuta i Sitges solidari a la que tothom està convidat.

Martí Olivella i Solé és promotor de la innovació social i del moviment de la lluita noviolenta. Va ser un dels iniciadors del moviment per la Pau a Catalunya en la dècada del 1970 en formar part del primer grup d'objectors al servei militar. Va ser amic de Lluís Maria Xirinacs (sacerdot, polític, assagista i filòsof de la noviolencia) i seguidor dels seus plantejaments. Ha estat cofundador i director del Centre d'Estudios Joan Bardina, d'EcoConceern i Novact.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!