Conferències, col.loquis
Presentació del llibre «Catalunya amb patí de vela»
Vilanova i la Geltrú | 16-09-2023 18:30 h.
Aquest dissabte, 16 de setembre, a les 18.30 h., als jardins de l’Espai Far de Vilanova i la Geltrú, fem una festa de presentació del llibre «Catalunya amb patí de vela». Tot el cap de setmana, a Vilanova, hi haurà nombroses activitats sobre el patrimoni marítim, i el mar es tenyirà de triangles blancs, ja que s’hi celebra la primera regata de la mítica 37 Copa Amèrica, i l’exhibició més gran de la història de patins de vela.
A l’acte de presentació del llibre hi haurà parlaments i música, amb la dolça veu d’Erola Fenollosa, acompanyada al teclat per Daniel Romaní, i també per Elisabet Capdevila.
Hi explicaré, amb altres protagonistes, l’aventura d’haver realitzat la travessa per tot el litoral peninsular de parla catalana, des de Guardamar fins a Salses, completada aquest estiu del 2023.
El lloc de la festa de presentació, l’Espai Far, té uns quants al·licients. Situat arran de mar, acull un dels millors museus del mar del país i també un petit museu de curiositats marineres. Aquest cap de setmana fa jornada de portes obertes.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.