Altres
Torna el Correllengua a Riudebitlles
Sant Pere de Ribes | 06-10-2023 19:00 h. fins 07-10-2023
Degut al retrocés que pateix la llengua catalana i l'atac constant per part de l'extrema dreta, col·lectius i partits espanyolistes, Sant Pere de Riudebitlles, acollirà aquest cap de setmana un seguit d'actes organitzats per la comissió del Correllengua conjuntament amb ERC al govern de l'ajuntament i Més Poble CUP.
Els actes començaran aquest divendres a la tarda, 6 d'octubre, a les 19h a les Escoles Velles, amb un debat obert i taller "El Català en perill?" amb:
Maria Sabaté Dalmau, Presidenta de la Societat Catalana de Sociolingüística.
Dissabte 7 d'octubre, a les 17h a la Plaça de l'Escola (pujada de St. Jeroni). Hi haurà un taller de grafit a partir de 6 anys. A càrrec del col·lectiu d'artistes de Mediona (CAOS). Cal inscripció prèvia mitjançant formulari online o directament a les Escoles Velles. Hi haurà berenar per les participants.
Seguidament a les 19h, es celebrarà una festa jove a la Plaça del costat de l'Escola de St. Jeroni, amb actuacions musicals de música urbana en català amb; Elfilldelbosc i Vern Alder, i el PD, Hybrisy. Hi haurà servei de barra.
Per finalitzar, es farà lectura del manifest del Correllengua.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.