Agenda del Penedès

Exposicions

Transitar. Orientar-se en un món canviant

Vilafranca del Penedès | 30-10-2023 16:38 h. fins 16-11-2023

Transitar. Orientar-se en un món canviant

Emmarcada en aquest projecte, l’Ajuntament de Vilafranca ha organitzat l’exposició “Transitar. Orientar-se en un món canviant”, que es podrà visitar a l’Espai Jove La Nau, al c/ Baltà de Cela, 45-47, entre el 30 d’octubre i el 16 de novembre.

L’exposició es va presentar per primera vegada l’octubre del 2018 a la capella Sant Joan de Vilafranca. Va ser creada per la Diputació de Barcelona i fruit de la col·laboració de quatre municipis de la província, entre els quals Vilafranca del Penedès.

“Transitar. Orientar-se en un món canviant” tracta sobre l’orientació educativa i professional. En aquest entorn, s’entén l’orientació com una competència necessària al llarg de la vida i que va més enllà de les transicions dins el sistema educatiu, afectant totes les persones al llarg del seu recorregut vital.

La mostra s’entén com un espai reflexiu, centrant-se en la persona, com a subjecte que s’ha d’orientar en un món canviant. Destaquen dos grans aspectes temàtics: la persona que transita i el món canviant per on hi transita.

 

Visites guiades

Les visites a l’exposició seran gestionades i guiades per l’equip del Servei de Joventut de l’Ajuntament de Vilafranca, mitjançant el catàleg d’activitats PIDCES i amb la col·laboració del projecte Ocell de Foc. L’activitat va dirigida a tot l’alumnat de 3r d’ESO, 1r de Batxillerat i PFI dels centres educatius de la Vila.

L’Ajuntament de Vilafranca està compromès en contribuir a la reducció de la taxa d’abandonament escolar mitjançant accions de prevenció, compensació i intervenció que fomentin l’acompanyament a l’educació i impulsin programes de reincorporació al sistema educatiu.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!