Agenda del Penedès

Fires i festes

Rec.0, edició tardor

Igualada | 08-11-2023 10:00 h. fins 11-11-2023

Rec.0, edició tardor

El teixit industrial i comercial d'Igualada està molt vinculat al festival. A més de l’oferta de productes fets amb pell d’Igualada que es pot trobar al llarg de circuit, en aquesta edició del festival es presenta una nova pop-up store dedicada exclusivament als artesans i dissenyadors de la pell. Es trobarà ubicada a l'edifici Adoberia Bella, una antiga adoberia del 1913 rehabilitada i que actualment acull la seu del Leather Cluster Barcelona.

Durant els quatre dies del Rec.0, aquest espai es convertirà en la pop-up store La Pell del Rec, on s’hi trobaran marques i artesans de la pell com Leather Hug Belts, NQuart, Puntotres, Evegé o Nubuckcuir. Aquesta pop-up store s’ha creat conjuntament amb el Leather Cluster Barcelona. Ja són 24 les marques igualadines o de la comarca presents al Rec.0. Enguany s’incrementa la participació de marques anoienques al circuit Rec.0 fins a arribar a la vintena. Més enllà de les grans marques consolidades com són Buff, Munich, Sita Murt o Punto Blanco, Boxley, Duuo, Aldo Martins, Ams, les infantils Piñactus, Micu Micu i Elise et Sardine, també es tornarà a comptar amb la presència dels dissenyadors igualadins David Valls, Jordi Rafart i Núria Morera, a més de l’empresa igualadina Kilo Tela, que vendrà retalls de roba.

D'altra banda, algunes d’empreses de l’Anoia són els representants i gestors d'algunes marques com Pepe Jeans, Don Algodón, Only, Only&Sons, Jack & Jones, Canada House o Simorra. Com a novetat, Bub's, que és la quarta generació de l'empresa familiar Curtits i Tallers Sala, i fan collars per gossos; s'estrenen al Rec també les marques de ciclisme Gobik, Specialized i Troy Lee de la mà de l’empresa igualadina 73 Factory; i les marques BIB i Leone 1947. De nou, a la primera planta del Museu de la Pell, es trobarà l’espai de Marques de Moda Sostenible, amb més de 30 marques, entre elles les anoienques Solka, Maral joies, Omnea i Filadecel, de Disseny Marked, que combinarà l’espai també amb els guanyadors del concurs Rec.0/080 Barcelona Fashion.

Després de 25 edicions, el Rec.0 s’ha consolidat com un festival de moda de referència que transforma el barri del Rec durant quatre dies i dues vegades a l’any. Enguany, el gran circuit urbà comptarà amb 60 fàbriques de curtits convertides en pop-up stores de més d’un centenar de marques i dissenyadors de moda, des de grans marques reconegudes, dissenyadors emergents, marques independents i de Km0. A més a més, els comerços igualadins tornaran a gaudir de l’espai Made Igd/Slow Shopping dins del circuit del Rec.0 i que estarà ubicat al Pavelló de l’Escola Mare del Diví Pastor.

 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!