Agenda del Penedès

Música, concerts, balls

Roger Mas Quintet “Transparent”

Vilafranca del Penedès | Auditori Vinseum | 18-11-2023 20:30 h.

Roger Mas Quintet “Transparent”
Transparent (Fresh Sound New Talent, 2022) és el darrer disc del pianista Roger Mas, un dels músics més inquiets i brillants que volten pels escenaris del País. Ja va tancar la passada temporada acompanyant Carles Benavent, i ara torna com a líder amb una proposta sòlida, de concepció eclèctica i abocada de ple al jazz contemporani.
 
L'acompanya un grup de músics ben coneguts del públic habitual del Vinseum, on hi trobem Jaume Llombart, fidel soci del pianista, el contrabaixista Martín Leiton que torna al Club després d'un any i escaig, l'Andreu Pitarch, sideman d'altres músics que ens han acompanyat en el passat, com ara Xavi Torres i, finalment, un dels sons més reconeixibles del Jazz d'aquestes contrades, el saxofonista valencià Santi de la Rubia.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!