Fires i festes
Mostra Enogastronòmica “Vi en femení”
Vilobí del Penedès | 25-05-2024 19:00 h.
L’Ajuntament de Vilobí del Penedès, des de la regidoria de turisme, presenta una nova proposta innovadora i original per dinamitzar i promocionar turísticament i econòmicament el municipi, el tret de sortida el donarà l’alcaldessa i regidora de turisme i igualtat i feminisme, Ester Vallès, a les 19h.
Aquesta mostra enogastronòmica, situada a la Plaça de la Vila, inclou un espai perquè els cellers locals puguin donar a conèixer els seus vins i escumosos, mentre es podran degustar productes gastronòmics locals del Taller de Vilobí i el Restaurant Jaume Via.
Tanmateix, a les 20h es podrà gaudir d’un tast guiat per la sommelier Montse Boldú, on els participants podran degustar diferents vins i escumosos dels cellers locals Planas Albareda, Loxarel, Vallformosa, Celler Montpicolis, Can Descregut i Can Suriol, i així descobrir el territori vitivinícola de Vilobí. També hi haurà un espai destinat als més petits, amb tallers i activitats infantils per gaudir de l’esdeveniment.
I durant tota la jornada, ens acompanyaran a l’escenari diferents actuacions musicals compostes per dones, per tal de fomentar la visibilitat de les dones en el món de la cultura i la música. Apropa't a Vilobí del Penedès i gaudeix de la Mostra Enogastronòmica del proper dissabte 25 de maig.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.