Agenda del Penedès

Exposicions

“Utopia”, un viatge sensorial cap a mons imaginaris i paisatges de calma interior

Sitges | 19-07-2025 08:59 h. fins 03-08-2025

“Utopia”, un viatge sensorial cap a mons imaginaris i paisatges de calma interior

UTOPIA ens transporta a un univers on la matèria pictòrica esdevé llenguatge emocional. Amb una obra que oscil·la entre paisatges suggerits i formes completament abstractes, l’artista proposa un viatge simbòlic cap a mons que no existeixen però que, paradoxalment, se senten propers.

Iolanda García (Barcelona, 1954), formada com a terapeuta emocional, transforma els seus quadres en espais de calma i connexió interior. La seva obra sorgeix d’una profunda introspecció i un diàleg subtil amb l’energia que l’envolta, cercant la transcendència a través del color, la llum i la matèria. Cada peça és un acte meditatiu, on la bellesa no només es contempla, sinó que es viu.

Inspirada en la natura i l’abstracció orgànica, "Le Quartiere" ens convida a habitar la utopia com a espai de resistència íntima i espiritual. Aquesta mostra és una oportunitat per redescobrir el poder simbòlic de l’art i la seva capacitat de transformar la mirada i l’ànima.

 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!