Excursions, sortides
Caminada al jaciment arqueològic de les Guixeres
Sant Martí Sarroca | 12-10-2025 09:00 h.
Diumenge 12 d'octubre, sortida aquest cop des de l'aparcament de l'Ajuntament de Sant Martí Sarroca a les 9 del matí per fer una ruta d'uns 10 quilòmetres amb visita guiada al jaciment arqueològic de les Guixeres de Vilobí.
Caminada fàcil de gairebé 10 km amb visita guiada al jaciment arqueològic de les Guixeres de Vilobí, a la muntanya de can Sogues. La visita serà conduïda per Josep Mestres, codirector de l'excavació neolítica. La tornada a Sant Martí serà a les 12.30h, aproximadament, perquè els caminaires que ho desitgin tinguin temps de visitar la fira Sarroca Medieval.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.