Música, concerts, balls
Les Suites per a violoncel de Joan Sebastià Bach. Una aproximació a la seva interpretació històrica
Vilafranca del Penedès | 18-10-2025 19:00 h.
Llorenç Carbó il·lustrarà la seva xerrada amb la interpretació d’alguns fragments d’aquesta gran obra del barroc que va redescobrir i difondre Pau Casals.
Aquest jove músic va iniciar els seus estudis de violoncel amb Núria Beltran a l’Escola Municipal de Música M.Dolors Calvet de Vilafranca. Posteriorment es gradua amb Premi d’Honor de Grau Mitjà al Conservatori Municipal de Música de Barcelona, finalitzant els estudis superiors a l’ESMUC amb Cristoforo Pestalozzi i obtenint les màximes qualificacions.
Interessat per la música antiga, comença el violoncel barroc durant els seus estudis d’Erasmus a la HEAR d'Estrasburg i dos anys després entra al CNSMD de Lyon a la classe d’Emmanuel Balssa, on també rep classes de Rolf Lislevand, Odile Édouard, Tiago Simas Freire, entre d'altres.
Guanyadors de la beca Encambra't 2024, comença amb el quartet Auró un recorregut concertístic que els porta a tocar a diferents llocs del Penedès i l'Anoia.
Ha rebut lliçons de músics com Lluís Claret, Chiara Banchini, Wiliam Dongois, Òscar Alabau, Laia Puig, Alan Branch, Roglit Ishay i ha actuat de solista amb l'ensemble de violoncels de la HEAR al Festival de Pasqua de Colmar. Ha sigut membre de la Jove Orquestra Nacional de Catalunya i ha actuat en escenaris com el Palau de la Música, l'Auditori de Barcelona, Santa Maria del Mar o l'Église de la Trinité de Lyon, amb diverses formacions de cambra i orquestres.
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.