Agenda del Penedès

Conferències, col.loquis

El vi com a remei natural en temps de Gaudí

Vilafranca del Penedès | 17-04-2026 19:00 h.

El vi com a remei natural en temps de Gaudí

La sessió comptarà amb la participació de reconeguts especialistes i professionals del món científic, gastronòmic i enològic:

Sr. Pere Jordi Figuerola Rotger, comissari de l’exposició i cofundador de The Gaudí Research Institute
Dr. Josep Masip Utset, president del Comitè Científic de FIVIN i assessor de la Direcció de Recerca del Consorci Sanitari Integral de Barcelona, ex professor de la Universitat de Barcelona
Sr. Andrés Torres, xef del restaurant Casanova i guardonat amb una Estrella Michelin
Sr. Ramon Francàs, periodista gastronòmic
Sra. Marta Casas, enòloga de Parés Baltà i guardonada com a “Enòloga de l’Any” 2024
La ponència ofereix una aproximació divulgativa i multidisciplinària que connecta història, ciència, gastronomia i cultura vitivinícola.

L’acte és obert al públic fins a completar aforament.

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


    T'ha interessat aquest acte?

    Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

    Subscriu-te ara!

    El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



    Avui al Penedès


    SEGUEIX-NOS

    Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

    Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!