Agenda del Penedès

Teatre, dansa i arts escèniques

Els objectes flotants (després de la tempesta)

Vilanova i la Geltrú | Teatre Principal | 10-10-2026 20:00 h.

Els objectes flotants (després de la tempesta)

 Un viatge íntim pel dol, la sororitat i la vida després de la pèrdua.

Les parelles de la Tessa Harry i la Montse Clotet van morir fa 7 anys, quan l'una tenia 30 anys i l'altra 42. Es van conèixer a un grup de dol per persones que les seves parelles havien mort, van connectar, es van fer amigues i van crear el Club de las vi(u)das.

Perquè vídua és una paraula difícil, que costa. Li van posar aquest nom perquè volien mostrar aquesta realitat. Per parlar de com la nostra societat es planteja la mort i, sobretot, per transmetre el valor de la vida.

El Club de las vi(u)das neix com un  espai, a Instagram, on hi publiquen textos, il·lustracions, fotografies i històries d'altres vídues que volen compartir les seves vivències. Perquè precisament el Club és un lloc que sorgeix amb aquesta voluntat: compartir en un moment que pot ser tan íntim i solitari.

Els objectes flotants és una història de sororitat. El muntatge es basa en un recull de textos de la Tessa i la Montse. A escena, tres intèrprets donen vida a aquest testimoniatge per transmetre al públic la seva experiència utilitzant la força evocadora de l'escena. Poesia, dansa, música i teatre es fonen per parlar de la pèrdua i del buit que deixen les persones estimades. 

GÈNERE
Teatre documental
DURADA
85'
EDAT RECOMANADA
A partir de 16 anys
ACCESSIBILITAT
Consulteu tots els serveis del Teatre Principal


AUTORIA
Montse Clotet i Tessa Harry
DRAMATÚRGIA
Irene Vicente Salas i Carles Fernández Giua
DIRECCIÓ
Carles Fernández Giua
INTÈRPRETS
Anna Sahun, Elena Gadel i Ariadna Montfort
DISSENY D'ESPAI
Xesca Salvà
DISSENY D'IL·LUMINACIÓ
Lluís Serra
ESPAI SONOR
Joan Cot Ros
DISSENY DE VÍDEO
Luca Butturini
VESTUARI
Marina Valls
MOVIMENT
Ariadna Montfort

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!