Excursions, sortides
25 anys del Parc del Garraf
Vilanova i la Geltrú | Biblioteca Víctor Balaguer | 01-12-2012
El 1986 es va aprovar el Pla especial de protecció del Parc del Garraf. Aquest espai va gaudir d'una notable ampliació dels seus àmbit el 2002 fins arribar a les 12.374 hectàrees actuals, tot connectant amb els parcs d'Olèrdola i el Foix. Enguany, se celebra el 25è aniversari d'aquella primera aprovació.
S'han organitzat dues jornades tècniques i festives obertes a tot el públic per commemorar aquesta efemèride. Una es farà el dissabte 1 de desembre a la Biblioteca Museu Víctor Balaguer de Vilanova i la Geltrú, centrada ens els aspectes socioeconòmics i culturals del parc; i la segona, el dissabte 15 de desembre, al Parc Arqueològic Mines de Gavà, centrada al seu torn, en temes de gestió i estratègia territorial.
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Biblioteca Víctor Balaguer
- Carrer de Narcís Monturiol, 2
- 10.30
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.