Lleure infantil i juvenil

El Pare Noël arriba a Sant Pere de Ribes

Sant Pere de Ribes | Shopping &Lounge Outlet Multimarcas | 17-12-2012 fins 23-12-2012

FLYER JOAN PETIT

Moltes persones creuen que el càncer és una malaltia d’adults,però cada any a Espanya es diagnostiquen uns 1500 casos infantils. La Fundació “Joan Petit”treballa dia a dia en la conscienciació d’aquesta malaltia i en l’ajuda als nens que la pateixen i a les seves famílies.

A fi de recaptar fons per a l’associació,el pròxim diumenge 23 de desembre de 10 a 14 h es durà a terme jornades infantils en el Shopping &Lounge Outlet Multimarcas de Sant Pere de Ribes on participaran voluntaris i empreses de la zona sense ànim de lucre.

Durant el matí,els assistents podran gaudir d’una sessió de ball,concert de cançons infantils,compta contes,animacions,inflables .. i una visita molt esperada…la de Papa Noel i els seus follets que anirà especialment a recollir la cartes dels nens.

A més el mateix dia s’esquivarà una cistella en la qual han col·laborat diferents empreses del Garraf,entre elles:Grup Much More,la revista Tot Oci,Massatges a 1000,Lizard,Caves Rossell,Hotel Calipolis,Kansas,La casa dels formatges i Accent;en els esmentats establiments podran comprar els números del sorteig els beneficis del qual aniran directament destinats a la fundació.

Tots els assistents tindran un regal cortesia de grup Much More . 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!