Teatre, dansa i arts escèniques
L'obra: Pseudo. Marcel·lí Antúnez Roca
Vilanova i la Geltrú | Teatre Principal | 25-01-2013
Espectacle interactiu obert a la participació del public.
Després de la residència tècnica i assajos oberts al public el passat juliol al Principal, arriba en programació aquesta performance d'un dels fundadors i ex membre de la Fura dels Baus, Marcel·li Antunez Roca.
PSEUDO. De la cova platònica als Smartphones.
El segon acte de l'ultim i inacabat drama de Luigi Pirandello Els gegants de la muntanya, ens situa en un lloc on els somnis es fan realitat: l'Arsenal de les Aparicions. És una de les cambres de la Scalogna, la casa del mag Cotrone, el protagonista de l'obra. L'Arsenal de les Aparicions és una versió sofisticada del dispositiu que projecta ombres a l'interior de la cova platònica, i d'altres formes de projecció com la llanterna màgica, el cinema, els smartphones o els espais mecatrònics que utilitza Marcel-li en les seves performances.
Les arrels de la proposta escènica Pseudo s'enfonsen en Cotrone, un muntatge que Antunez va crear al 2010 i que inventava un quart acte inexistent d'Els gegants de la muntanya. Ara, els relats que formaven part d'aquell acte final imaginari s'hi afegeixen les històries d'un Acte zero. I totes aquestes escenes es descomponen i s'entrellacen en una mena de calidoscopi teatral forjat amb l'ajuda de les més noves tecnologies.
Aqui no trobareu cap pati de butaques on us pugueu instal·lar còmodament sinó que vosaltres mateixos sereu part d'un espectacle que us mantindrà constantment en moviment i on estareu envoltats
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Teatre Principal
- Rambla Principal, 4
- 21.00
Informació de contacte
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.