Teatre, dansa i arts escèniques
Un Bosc de cames, TAAaT Farrés Brothers i Cia
Vilanova i la Geltrú | Teatre Principal | 17-03-2013
Es tracta del nou espectable de Taaat i Farrés Brothers cia que va fer temporada al Teatre Lliure de Barcelona amb una molt bona acollida.
Una nena es perd entre una multitud. En una estació de tren on el tren fa tard, per exemple: la gent comença a omplir l’andana, es posa neguitosa, s’acumula pels passadissos soterranis … i ella només veu que cames. Cames llargues, cames primes, cames gruixudes, cames amb pèls, o sense, cames atletiques, cames esquifides, cames amb varius,… No troba les del seu pare per enlloc. I justament avui, que era el seu primer viatge en tren!
Passarà uns moments de por, però per sort coneixerà a vàries persones -especialment el cap d’estació- que l’ajudaran a trobar el seu pare.
Si voleu veure el procés de creació de l'espectacle, entreu a:
http://unboscdecames.wordpress.com/
Lloc i adreça de l'acte
- Vilanova i la Geltrú
- Teatre Principal
- Rambla Principal, 4
- a les 17:30h
Informació de contacte
- Organitza: Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
- 938141952
- http://www.farresbrothers.com/espectacle.php?lang=1&prod=14
- info@elprincipal.cat
T'ha interessat aquest acte?
Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.