Agenda del Penedès

Teatre, dansa i arts escèniques

Triulet i Enric Cassasses. Tira-li l'alè

Vilafranca del Penedès | Claustre de Sant Francesc | 24-05-2013

triulet-enric-casasses_foto-carles-llàcer

Triulet, un rock experimental àrid i fosc, gèlid sense ser abstracte, que juga amb la mètrica i que passa planejant per sobre del rock còsmic, de cert so abrasador dels 80 i del postrock actual.

La poesia d’Enric Casasses (Premi Nacional de Literatura 2012), mistèrica, irònica, terrenal i radicalment lliure, amb la música de Triulet es transmuta en un metall experimental, molt més pesat i contundent.

Un cançoner hipnòtic i apocalíptic, amb punts àlgids com Quadrat negre, La nit artificial o Oda a Espanya.

Més informació

Poemes i veu Enric Casasses
Triulet
Baix Nicolas Bernard
Bateria i piano Miquel Ferrés
Guitara i teclats Ignacio Lois
Guitarra Gerard Rosich 

 

Lloc i adreça de l'acte

Informació de contacte


T'ha interessat aquest acte?

Subscriu-te a Eix Diari i rebràs cada divendres l'agenda cultural més destacada al teu correu electrònic. Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Subscriu-te ara!

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.



Avui al Penedès


SEGUEIX-NOS

Si voleu rebre per e-mail les notícies de la setmana i la millor agenda cultural del cap setmana, apunteu-vos als nostres butlletins.

Butlletins gratuïts Subscriu-te ara!