Ports de la Generalitat |
27-10-2004 17:28
El Gunilla és un vaixell escola de bandera sueca que visita el port de Vilanova i la Geltrú per primer cop i porta a bord 38 cadets i 12 tripulants.
Aquest veler de tres pals, que té una eslora de 49,44 metres i un calat de 2,97 metres, estarà una setmana amarrat al moll Vilanova 2.
El vaixell suec va arribar ahir procedent del port de Sète (França), romandrà set dies al port vilanoví i salparà el pròxim dilluns 1 de novembre amb destí al port de Cadis.
El Pogoria és un bergantí de bandera polonesa que porta a bord 48 cadets i ha estat dos dies amarrat al moll Vilanova 1.
El veler polonès de 41,3 metres deslora i 3,60 metres de calat va arribar ahir procedent del port de Gènova i salparà avui amb destí a Còrsega.
Aquest veler de tres pals, que ha fet una escala de dos dies, ja havia visitat el port de Vilanova el passat mes de setembre al llarg de quatre dies.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



