UGT |
28-10-2004 12:02
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Latur afecta especialment les dones amb un 116% de les dones actives en situació de desocupació enfront de la mitjana del 894%. També sha vist frenada la incorporació de la dona al mercat de treball, ja que duns ritmes dincrement de la població femenina activa de l123% durant el primer trimestre del 2004; i de l14% del segon trimestre; aquest trimestre sha quedat reduït a només un 038%. La temporalitat també afecta més a les dones ocupades amb un 2443% enfront a la temporalitat masculina del 2075%.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!