Fecsa-Endesa |
28-10-2004 14:04
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Els treballs consisteixen en la substitució de tots els interruptors convencionals de 25 kV amb aïllament daire existents fins ara a la subestació per uns de nous, automàtics i amb cel·les dhexafluorur de sofre (SF6). Aquesta tecnologia és especialment indicada per a ambients de forta pol·lució i condicions climatològiques i ambientals adverses, davant dels quals és més segura i robusta. A més, lhexafluorur de sofre no requereix manteniment a diferència de la tecnologia anterior, en què aquestes tasques obligaven a tallar temporalment el subministrament elèctric als clients.
Igualment, lactuació es complementa amb la instal·lació a la xarxa de distribució de mitja tensió de la comarca del Baix Penedès dinterruptors telecomanats que possibiliten maniobrar les línies a distància via ràdio. Així, en cas dincidències, no cal desplaçar brigades in situ, sinó que es poden activar automàticament des del centre de control, amb la qual cosa es minimitza el temps de reposició del servei i comporta una millora en la qualitat del subministrament dels clients.
Tots aquests treballs beneficiaran de manera directa els 44.800 clients que salimenten daquesta subestació, que pertanyen tant a la tipologia urbana com a la industrial, i que subiquen als municipis de Bellvei, Calafell i El Vendrell -al Baix Penedès-, Castellet i la Gornal Alt Penedès- i Cunit, Cubelles i Vilanova i la Geltrú -al Garraf.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!