Ajt Sitges |
02-11-2004 13:30
Lacte va comptar amb la presència de lalcalde Jordi Baijet, el regidor de Projectes i Obres Francisco Merlo, el director de làrea de Territori i Medi Ambient Joan López i representants de lempresa constructora UTE COMSA - Continental Pàrking.
Actualment sha iniciat un extens estudi per valorar limpacte que puguin tenir les obres sobre els edificis més propers. Un cop hagi finalitzat aquesta anàlisi es començaran les obres de construcció que, en la seva primera fase, amb una durada de sis mesos, es desviaran els serveis de gas, telefonia i aigua. La segona fase, la de la construcció de laparcament sota el paviment, durarà entre sis i set mesos.
Durant aquest temps, davant les possibles molèsties o problemes que puguin sorgir, sha previst realitzar la reubicació dels aparcaments dels vehicles a la Plaça Espanya i la creació duna oficina dinformació davant de lAparthotel Mediterrani per a solucionar els dubtes i les molèsties que puguin sorgir.
Laparcament de lavinguda Sofia tindrà tres rampes dentrada i una de sortida, amb quatre zones daccés pels vianants. Les 425 places daparcament tindran una mesura de 2,30 metres damplada i 4,75 de profunditat.
La finalització de les obres de laparcament està prevista pel mes de desembre del 2005. En tot cas, quan comencin les obres a mitjans del mes de gener, es convocaran tots els veïns per una altra reunió informativa, en la qual es valoraran els seus suggeriments i els seus dubtes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



