Flash

La policia local de Vilanova deté un jove de 28 anys per maltractaments als seus pares

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els fets van passar dissabte passat, quan el pare del detingut va trucar a les dependències de la policia local per explicar la situació. Segons va dir, el seu fill havia discutit amb ells i havia trencat d'un cop una porta de vidre del domicili familiar. A més, hauria amenaçat de mort els seus progenitors, un matrimoni d'un 60 anys.

Durant la conversa telefònica, l'home va assegurar als agents que els maltractaments físics i psíquics venien de lluny, i que en una ocasió el jove va arribar a provocar-li una fractura al peu després d'una agressió. Segons van informar ahir fonts de la policia local, el pare va manifestar que «els maltractaments se succeïen des de feia anys».
La policia local va trobar indicis suficients per procedir, dissabte passat, a la detenció del jove, que va passar a disposició judicial durant el cap de setmana. El jutge de guàrdia de Vilanova ja ha dictat contra ell una ordre d'allunyament com a mesura de prevenció.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local