Ajt Sitges |
08-11-2004 19:42
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L'associació Amics del Nepal organitza l'esdeveniment amb el suport de la regidoria de Cooperació, Pau i Solidaritat de l'Ajuntament de Sitges. Prèviament al concert es projectarà el vídeo 10 anys de cooperació amb el Nepal, que recull les accions de cooperació empreses per Amics del Nepal.
El concert comptarà amb les actuacions de diversos grups musicals, tots ells de Sitges, com la Coral Maricel; Celtic Caos; Aidan Coleman; Albert Pastor, Adrià Villar, Zoe Puighibet, Dani Maixenchs; Musical Boig; Cristina Morales, Lourdes Aymerich, Nima i Sergi Pujol; Rosario Martín; Anil y Susmita Gurung, Dik Bahadur; Jacob, Anna i Edgar Uribe. L'entrada al concert serà gratuïta.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!