Ajt Vilanova |
15-11-2004 12:39
La Companyia d'Aigües vol deixar clar que no realitza analítiques a domicilis particulars, ni amb personal propi, ni per mitjà d'empreses subcontractades.
Les analítiques de l'aigua s'efectuen per part de personal propi i del Laboratori de la Mancomunitat Penedès-Garraf, però es fan amb mostres d'aigua preses de la xarxa als dipòsits del servei i a fonts i edificis públics.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!